Proiect sustinut de Skill Team Consulting
VREAU!

Acasa |  Outplacement |  Servicii pentru companii |  Servicii pentru tine |  Centrul Media |  Testimoniale |  Contact RO | EN | FR
FAQ

Despre noi

Servicii pentru companii

Outplacement

Recrutare

Team Power Effect

Servicii pentru tine

Managementul carierei

Schimbari in cariera

Vanatoarea unui job

Master Training Performance

Alege-ti un Mentor

Centrul Media

Comunicate de presa

Articole

Newsletter

Resurse

Intrebari frecvente

Testimoniale

Recomanda unui prieten

Tabara de Tenis



Aboneaza-te la informatii pe teme de cariera



   

   

   

Team Power Effect

Avem o criza, cum procedam ?


TEAM POWER EFFECT  – cum sa iesim din criza prin forta resurselor umane.

TEAM POWER EFFECT este un program ce poate fi derulat in conditii de criza. Timpul scurt de aplicare, costurile relativ reduse, cantitatea si calitatea solutiilor gasite si efectul de implicare si asumare din partea membrilor echipei sunt avantajele care il recomanda.

TEAM POWER EFFECT este forta centripeta a resurselor unei companii. Este efectul prin care resursele umane si compania realizeaza ca au interese comune si actioneaza la unison pentru a gasi solutii si a le aplica.

Televiziunea si media in general, in cautare de audienta, ne intoxica cu informatii negative si previziuni contradictorii. Rezultatul este panica si neliniste. Sub influenta panicii, reactiile sunt nefaste: oamenii de afaceri fac concedieri; angajatii, de spaima somajului, isi cauta locuri mai sigure de munca sau isi pierd motivarea si sunt ineficienti.

Priviti criza ca o oprtunitate care face ca oamenii sa se adune, sa se stranga in jurul companiei si a managerului pentru a reusi sa isi securizeze locul de munca, sa identifice problemele ei insisi si sa propuna solutii pentru acesta.

Trainerii si consultantii pas inainte  au pornit de la observarea oamenilor in procesele de lucru, in timpul sedintelor de lucru, in sesiunile de training, in team building, in pauzele de cafea. S-a constatat modul in care oameni vin cu cele mai inovatoare idei si solutii. Asa s-a ajuns la crearea unor tehnici de lucru intr-un program ce reuneste beneficiile training-ului, ale team building-ului si ale sedintei, toate intr-un mediu informal si stimulativ pentru participant.

Cum se aplica acest program la situatia de criza? Ei bine, specialistii au stabilit ca exista doua tipuri de atitudini la o astfel de situatie:

- Reactia, de cele mai multe ori, una de panica si care determina actiuni precum reducerea de personal sau reducerea bugetului, cu posibile efecte dramatice asupra clientilor care vor cauta alte servicii;
- Raspunsul, ce presupune ca oamenii analizeaza situatia, identifica problemele, aleg cele mai bune idei pentru construirea unei strategii si aplica strategia mereu deschisi la a o adapta. In acest caz, este necesar sa stii sa-i faci pe oameni sa ofere ce au mai bun in ei. Si chiar daca pe multi ar putea sa-i surprinda afirmatia noastra, oamenii au ideile, resursele si capata motivatia de a sustine compania pentru parcurgerea crizei financiare.


 
“Oamenii ramasi in companie vor aprecia grija angajatorului si vor fi stimulati sa fie si mai eficienti…”(wall-street)


" in lipsa atentiei gradinarului, cel mai frumos trandafir se transforma in maces". (Business Standard)


Vindeti frigidere eschimosilor! (Romania Libera)


 

" Ma simt mai pregatita si mai curajoasa in fata unui proces de angajare.... prospectez piata de joburi si am inteles importanta HR in demersurile mele;
... am reusit sa ma concentrez mai bine asupra mea si sa imi dau seama mai bine cine sunt eu, profesional vorbind."

Lead Writer - AMA

Acces clienti
Email:
Parola:

   


Studiu de caz - outplacement

   

Putem comunica si pe:

Skype Me?!

Poti sa ne urmaresti si pe:


   

Poti sa ne suni la:


0746.25.25.05